Voor iedereen.. - Reisverslag uit Athenry, Ierland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu Voor iedereen.. - Reisverslag uit Athenry, Ierland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu

Voor iedereen..

Door: Moi

Blijf op de hoogte en volg Jael

18 September 2009 | Ierland, Athenry

Hello!

Voor mensen die het niet kennen waarbenjij.nu is een website waar je reisverslagen kun bijhouden. Hier ga ik vanaf nu mijn berichten plaatsen aangezien ik van mensen te horen krijgen dat ze iemand kennen die ook graag mijn mailtjes willen ontvangen (Ik ben zo populair (A)). Vandaar dus dat ik hier weer verder ga, als je wilt kun je beneden aan de site je mail adres opgeven en dan ontvang je een notificatie als ik een nieuw bericht plaats (de meesten van jullie heb ik al in mn lijst gezet, wil je dat niet dan kun je je vast wel op een of andere manier weer verwijderen (A)). Links in het scherm kun je op mijn vorige berichten klikken en die lezen als je die nog niet gelezen hebt.

*Deze uileg goed genoeg? :p

Hier verder alles goed, bijna klaar met mijn 1e werk week.. :) Vandaag vooral op de quad rond gereden (lees--> geraced) om de schapen in de weilanden te controleren op maden en algemene gezondheid.

Heb vandaag ook een fiets gekregen, wat fijn is want dan ben ik niet meer afhankelijk van de jongens waar ik woon. Nu kan ik dus ook alleen inkopen doen! :O Van het huis waar ik nu woon naar werk is het ongeveer 7 km, dus dat is goed te doen :)

Verder niet veel nieuws, ik zal volgende week fotos uploaden (misschien zal ik jullie de maden fotos besparen (A)), maar de fotos van Dublin kun je al op mijn hyves site zien: www.jael89.hyves.nl

Ciao!! xx

  • 18 September 2009 - 14:34

    Jael Van Der Sluis:

    Damn it, mijn (schijnheilige) engelen emoticons werken niet.. :p

  • 19 September 2009 - 12:21

    Renee:

    You go girl!!!!
    Quad rijden in 't Ierse land, doe maar gewaagd ;)

    XXX

  • 19 September 2009 - 22:00

    Nzand@planet.nl:

    Ha Jael,

    leuk dat ik op je lijst sta! Ben je gedwongen door je vader? ;-0 Ik ben trouwens erg geinteresseerd in de functie van de schapensponsjes... en ook in de rest natuurlijk. Ik had vanavond een vriendin op bezoek die in Argentinie woont, ergens in de bergen en steppen en vooral tussen veel paarden. Ze beschreef hoe haar buurman kortgeleden een paard afmaakte (ik geef geen details), toen moest ik even aan jou denken, vreselijk verhaal. Anne is er tien jaar geleden in haar eentje heen gegaan met een baby van drie maanden en is met hem in een oude chevrolet met matras achterin van Chili naar Bariloche (waar een broer van die vreselijke Maxima ook woont..) gereden en is daar een hotelletje begonnen. En nu heeft ze grond gekocht en een winkel en verpacht ze de boel en leeft ze lekker op haar land waar ze een huis aan het bouwen is. Ik heb allemaal van die avontuurlijke mensen om me heen, net als de van der Sluisjes. Veel plezier en een groet van
    Nelleke

  • 20 September 2009 - 13:06

    Ad En Dittie:

    hoi jael leuk je op deze manier tekunnen volgen veel succes en groeten
    ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Athenry

Stage Bulgarije

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud & nieuw

13 December 2011

Istanbul

05 December 2011

De kou, het veulen, en reizen

02 November 2011

Van alles en nog wat

14 Oktober 2011

De verhuizing en Plovdiv
Jael
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 45459

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 30 Juli 2017

Stage in Iran

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Stage Bulgarije

16 Juli 2005 - 17 Juli 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: