Aankomst - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Moi

Blijf op de hoogte en volg Jael

11 September 2009 | Ierland, Dublin

Hoi lieve mensen!

Ik zit in Dublin! :D woensdag ben ik aangekomen in het Shining Hostel (verdere uitleg nodig? .. ) aan de Marlborough St. parallel aan de O'Connell street. Luguber straatje met veel tokkies :p

De eerste avond ben ik met een meisje op stap geweest die een stel vrienden had die bij Temple Bar optreden. Stel leuke jongens met erg leuke/ mooie muziek waar we de hele avond naar geluisterd hebben en op gedanst hebben (ja op straat ja..). Waar ik ook meteen mn 1e Fish 'n Chips heb gehad, wat verbazing wekkend helemaal niet zo lekker was (misschien omdat er ook soja bonen bij zaten enzo.. -waar ik trouwens niet van hou ). Volgende dag vroeg op en heb ik het meeste van de dag rond gelopen/ gestruind en de stad bekeken. Ik vind de gebouwen erg mooi (de oude althands) en het St. Stephen's Green parc ook als het niet over vol is. En.. vandaag heb ik eigenlijk ook alleen maar rondgelopen.. Dus nee, heb me niet lam gezopen in Temple Bar, heb de Guiness tour (nog) niet gedaan, heb geen klavertje 4 op mn enkel laten tatoeren, en heb zélfs nog geen Cadbury chocolade op! Maar wel veel gezien :) Al die andere dingen (vooruit, op de tatoeage na ) ga ik nog wel doen.

Morgen naar Galway, en maandag naar Athenry waar mijn stage dan begint! Ben benieuwd.. Maar ik ga nu ergens Cadbury scoren , jullie horen over een paar dagen wel weer van me als ik met mijn stage ben begonnen.

Heel veel liefs, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Stage Bulgarije

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud & nieuw

13 December 2011

Istanbul

05 December 2011

De kou, het veulen, en reizen

02 November 2011

Van alles en nog wat

14 Oktober 2011

De verhuizing en Plovdiv
Jael
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 45480

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 30 Juli 2017

Stage in Iran

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Stage Bulgarije

16 Juli 2005 - 17 Juli 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: