Aankomst - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Moi

Blijf op de hoogte en volg Jael

11 September 2009 | Ierland, Dublin

Hoi lieve mensen!

Ik zit in Dublin! :D woensdag ben ik aangekomen in het Shining Hostel (verdere uitleg nodig? .. ) aan de Marlborough St. parallel aan de O'Connell street. Luguber straatje met veel tokkies :p

De eerste avond ben ik met een meisje op stap geweest die een stel vrienden had die bij Temple Bar optreden. Stel leuke jongens met erg leuke/ mooie muziek waar we de hele avond naar geluisterd hebben en op gedanst hebben (ja op straat ja..). Waar ik ook meteen mn 1e Fish 'n Chips heb gehad, wat verbazing wekkend helemaal niet zo lekker was (misschien omdat er ook soja bonen bij zaten enzo.. -waar ik trouwens niet van hou ). Volgende dag vroeg op en heb ik het meeste van de dag rond gelopen/ gestruind en de stad bekeken. Ik vind de gebouwen erg mooi (de oude althands) en het St. Stephen's Green parc ook als het niet over vol is. En.. vandaag heb ik eigenlijk ook alleen maar rondgelopen.. Dus nee, heb me niet lam gezopen in Temple Bar, heb de Guiness tour (nog) niet gedaan, heb geen klavertje 4 op mn enkel laten tatoeren, en heb zélfs nog geen Cadbury chocolade op! Maar wel veel gezien :) Al die andere dingen (vooruit, op de tatoeage na ) ga ik nog wel doen.

Morgen naar Galway, en maandag naar Athenry waar mijn stage dan begint! Ben benieuwd.. Maar ik ga nu ergens Cadbury scoren , jullie horen over een paar dagen wel weer van me als ik met mijn stage ben begonnen.

Heel veel liefs, xxx