Voorbeschouwing - Reisverslag uit Heelsum, Nederland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu Voorbeschouwing - Reisverslag uit Heelsum, Nederland van Jael Sluis - WaarBenJij.nu

Voorbeschouwing

Door: Jael

Blijf op de hoogte en volg Jael

30 Augustus 2011 | Nederland, Heelsum

Hallo!

Hier alvast een berichtje voor ik as. donderdag weg ga. Zoals de meesten van jullie weten vertrek ik dan voor 5 maanden naar Madzharovo in Bulgarije.

Ik ga hier onderzoek doen naar het gedrag van wilde paarden. Ik zal gaan kijken naar wat de paarden allemaal doen (grazen, verplaatsen, rusten, bewegen, staan) en hoelang ze dat doen. Ook zal ik gaan kijken naar de taakverdeling binnen de kudde. De vaste punten waar de paarden naar terug keren (drink plekken, graas plekken, etc.) en proberen in kaart te brengen of ze vast paden (routes) en drink plekken hebben.

Ook is me gevraagd of ik wil gaan kijken naar het effect van wolven op de paarden, zolang de paarden nog in een omheinde omgeving zitten (om te wennen).

Althans dat is tot nu toe het globale idee een beetje. Dit zal allemaal wat concreter en specifieker worden zodra ik daar ben.

Ik zal jullie via deze site weer op de hoogte houden en er foto's plaatsen. Jullie horen snel van me!

  • 31 Augustus 2011 - 07:06

    :

    Zeer pakkende titel ;)
    Ben benieuwd naar schrijfskills de komende tijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heelsum

Stage Bulgarije

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2012

Kerst en oud & nieuw

13 December 2011

Istanbul

05 December 2011

De kou, het veulen, en reizen

02 November 2011

Van alles en nog wat

14 Oktober 2011

De verhuizing en Plovdiv
Jael
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 45480

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 30 Juli 2017

Stage in Iran

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Stage Bulgarije

16 Juli 2005 - 17 Juli 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: